AselinAnnesiiiiiiiii sekerbebek30 çoğu hiç giyilmedi etiketini kopardım denemiştim kızıma olmayınca öyle kaldı
AselinAnnesiiiiiiiii sekerbebek30 kalın tulumlar var onları bile 100 TL den sayarsam bazılarını saymadım bile 700 TL fazla mı gelir
AselinAnnesiiiiiiiii sekerbebek30 3 Tane alt üst takım var çiçekli olan hiç kullanmadım 1 tane elbise 2 tane çıtçıtlı zıbına benzer bişey var ne deniliyo ona bilmiyorum 2 tane kalın tulum 1 tane ince tulum 2 tanede yazlık tulum var
AselinAnnesiiiiiiiii sekerbebek30 Yarın görsel eklerim 2 tane de alt üst kışlık takım var hiç kullanılmadı onların ücretini almam 700 TL ye alırsanız hepsini
AselinAnnesiiiiiiiii AselinAnnesiiiiiiiii dolabım da çok ürün var hiç kullanılmamış elimde onların resmini eklicem anlaşıp veririm hepsini
AselinAnnesiiiiiiiii 2929_61 benim kızım zaten şuan 2 yaşında bi bakarım varsa eklerim görsel ama bunları hep kullanılmamış olanlar 1 kere giydirdiklerim sizin kızınız kaç yaşında