Kızlar 34 aylık kızımla tuvalet eğitiminde 9. Günümüz bitti bugün. Bu bizim 3. Denememizdi bunda da bırakırsam kızım “ben tuvalete yapmayınca nasıl olsa annem vazgeçip bez takacak” diye dusunur diye vazgeçip bez takmak istemiyorum ama gelin görün ki hala alisamadı. Gün içinde maks 2 kere söylüyor çişini tek olumlu şey çiş yapma aralığı 1.5 saate falan çıktı yarım saatlerden. Ama bugün 15 dkda bir isedi üşüttu diye düşünüyorum dün gece altına yapmış biraz öyle uyumuş ben sonradan gördüm. Büyük tuvalete gelicek olursak kızım klozete yapamıyor şimdiye kadar ayakta yapmaya alışık olduğu icin oturduğu an kitlenip kalıyor yani öyle bı korku kabızlık vs yok ama okuduklarimdan çıkardığım kadarıyla ayakta yapmaya alışık olduğu için zorlaniyoruz, şimdiye kadar sadece bir kez klozete yaptı onda da 15 dk sonra ayağa kalkınca yine yaptı yani tamamını yapmamış. Onun haricinde her gün altına yaptı büyüğünü. Sticker yontemi, tuvaletini yaptıkça odullendirme, büyük tuvaletini bir kez yaptı diye hediyeler hepsini yaptik. Hikayeler masallar örnek olmalar kitap okumalar her şeyi denedim. Sadece lazımlık denemedim bı onu denemek istiyorum ama bu akşam okuduklarimdan anladığım herkes bırakılması gerektiğini, çocugun vakti saati geldiğinde soyleyecegini söylüyorlar. Bu arada şu an eğitime başlamamız da kızımın sayesinde oldu, bir gün önce bı arkadasinin klozete yaptığını görünce heveslenip beni ikna etti resmen. Yoksa ben bu üsutme durumlarını falan tahmin ettiğim icin yaza birakmistim. Şimdi okuduklarim çocuk hazır değilse anne inat etmemeli, ki benim kızım da mizaç olarak aşırı inat. Ben de çok sabirsizim ama hep bezlemiycem artık öğreneceksin dedim böyle demisken geri dönmek istemiyorum vakti geldiğinde 3 günde öğrenir diyo herkes ama yok biz üçünde de başarısız olduk acaba bunda da kendimizi boşu boşuna mı yipratiyoruz? Ne yapmalıyım sizce lütfen bı akıl verin bana çaresiz durumdayım