Merve5534 Oğlum 10 aylık oldu biberonla su içmiyor kaşıkla veriyorum ama biberonuyla mamasını içiyor sadece su içmiyor bu durumda olan anneler varmı varsa önerilireniz nedir ?
deletedmom555 Merve5534 benimki de içmiyordu hep diliyle itiyordu çok direndim son 3 gündür yavaş yavaş içmeye başladı
Rzgr Merve5534 oglumda icmiyor cocuk emzikli seyleri sevmiyor sinir oluyor. Bardakla veriyorum. Ozellikle cam bardak tercih ediyor.
Merve5534 almadrad nasıl olucak böyle ya 🤦♀️ Kafayı yiğcem nerdeyse kaşıkla nereye kadar vericez en azından kendileri içse doyduğunu anlayıp bırakır bide benim oğlum sürekli kabız su içmediği için ben veriyorum ama yetiyormu bilmiyorum 🤦♀️
Arhim Merve5534 canım merhaba benım kızımda kabız. Afedersin kaka yapamıyor surup kullanıyorum dıskısı kaskatı. Su ıcmıyor. Sizde duzelme oldumu yazmıssınız sanki kendimi gordum bir sorım dedım
deletedmom555 Merve5534 bende kaşıkla veriyordum suyu baktım iyice alıştı,biberonu eline verdim oynaması için sürekli bide kaşıkla su vermeyi de kestim sonra içmeye başladı susuz kalınca
Dunyadaki_cennetim45 Benimkide icmiyordu önce kaşıkla verdim biberonu zorla alistirdik hala tam almıyor ağzına ucundan ucundan zorla içiyor
[silindi] Merve5534 benim oğlumda 8 sylık hiç su içmiyo alıştırma bardaga aldım biberonla denedim içmiyo kaşıkla verince bile agızından çıkartıyor suyu
Minikkminik Merve5534 benim de oğlum öyle enjektör ile veriyorum ((tabi ucundaki iğneyi çıkararak genç anneler var 🐥yanlış algılanmasın)) biberon almıyo kaşıkta zor oluyo tavsiye ederim 🐥🐥
Muhammedtrn Merve5534 pipetli suluk aldık çok sevdi sürekli su içiyor oğlum. Avent yeşil suluk çok kullanışlı. Tavsiye ederim ilk kaynatmada biraz plastik kokusu oluyor ama sonra hiç koku olmuyor sirkeyle yıkadım geçti