Mawimsi Kızlar bebeğim 14 aylık ama yürümüyor sadece koltuğa vs tutunup yürüyor bu normal mi sizin bebeklerin durumu nedir
twobabymom_ Mawimsi gorumcemin oğlu 18 aylık yürüdü bence daha 4 ayı var annesi egzersiz yaptır oyun oynayarak cesaretlenir yürür minnak
Usnac1995 Mawimsi 14 aylıkken benimki de aynıydı. Tam 14.5 aylıkken attı ilk adımlarını. 15. Ayda yürüdü diyebilirim. Vakti var rahat olun derim
Mawimsi bucocukac_ ciddi misin ya bende çevreme bakıyorum bizim kızın yaşıtları hep yürüyor benimkine bakıyorum tık yok üzülüyordum bu haline🤦🏻♀️
Umay-gmz NilOya8 basıyor muydu peki , benmki de 12,5 aylık sürekli oturmak istiyor, ayaklarının ğatüne basınca ağlıyor oturuyor
dmlagnr 18 aya kadar zamanı var canım her çocuk farklıdır bol bol antrenman yapın cesaretlendir babasıyla karşı karşıya aranıza alin topu bir ona bir babasına atın oyniycam derken yuruyuverir
NilOya8 Umay-gmz evet elinden tutup yuruturduk ama ayakta durmazdı tek başına bi doktora danışın isterseniz istemediği için de ağlıyor olabilir