sao ne verirseniz verin sadece hazımsızlık yaşadığı için daha çok uyanmasına ve yetişkinlik hayatında mide problemleri yaşamasına sebep olursunuz hatta belki şeker kolestrol gibi problemlere onun yerine ek gıda süreci oturunca sizinle akşam yemeği yemeye başlayınca (8-9 ay civarı) gece beslenmesini kesersiniz daha rahat edersiniz