tazemom53 merhaba 28 temmuzda ameliyat oldu oğlum normalde 2 operasyon olacaktı ilki şimdi ikincisi birkaç ay sonra… Ama ameliyat sırasında derisi müsait diye 2 ameliyatı tek seferde yaptı hocamız çok şükür geçti gitti bitti🥲. 2,5 saat kaldı ameliyatta. İlk 1 hafta sondalı ve hastanede yatarak tedavi oldu asla oturtmadik sürekli yatar pozisyonda kaldı bazen bebek arabasıyla yatar pozisyonda gezdirdik bazen yatakta oyaladik. Ama asla oturmadı ve kucağa vs alamadık yarası çok taze diye. 8.gun taburcu oldu evde 1 hafta daha hiç oturtmadik sonrasında kademeli oturttuk. Dün kontrolu vardı herşey yolunda dikişleri düşmüş artık emekleyebilir hatta yürüteç kullanabilir dedi doktorumuz. Şöyle söyleyeyim şuan dışarıdan birisi görse ameliyatlı olduğunu anlamaz net