linaninannesi53 Arkadaşlar oğlum hipospedias yani halk diliyle peygamber sünnetli doğdu. Bu durumu yaşayanlar süreç nasıl ilerledi? Bir de Trabzon’da bu ameliyatı yapan iyi bir doktor biliyor musunuz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Tuuba101010 linaninannesi53 bnm oglumda da vardi 5 aylikken narkozla ameliyat oldu. Doktor cok önemli. Ameliyat olsa da pipinin duzelmeme ihtimali yuksek çünkü.tek ameliyatla gecmeyen ck hasta oluyormus iyi arastirin doktorunuzu.. sunnetle birlikte oldu bnm oglum ne kadar erken olursa o kadar iyi demisti doktorumuz.
drkylcn linaninannesi53 merhaba ben Ankara da yaptırıyorum ameliyatını ilk ameliyatı oldu ikinci ameliyat olacak merak ettiğiniz ne varsa sorabilirsiniz bu konuda baya bilgi sahibi oldum
beybat2023 linaninannesi53 merhabalar benim oğlumda oyleydı tek amelıyatla kurtulduk şükür soracağın birsen varsa yardımcı olabılırım
Setenay10 linaninannesi53 çocuk Üroloji İzmir de yaşar ıssı ve ali avanoğlu var bu konuda 1 numaralar . Bir görünün isterseniz . Biraz tuzlu ama sonuçta ilk ameliyat çok önemli.
linaninannesi53 Tuuba101010 siz nerde yaptırdınız peki? Bizde doktor arayışındayız. Karadeniz olursa daha iyi olur gibi ailem orda daha rahat olurum. Ama iyi doktor önceliğimiz tabiki
Tuuba101010 linaninannesi53 biz afyonda olmustuk doktorumuzu sans eseri devlet hastanesinde bulmustuk ama suan nerededir bilmiyorum.8 yil once afyondaydik biz.. Allah’ım şifa versin 🤲
linaninannesi53 drkylcn merhaba çok teşekkür ederim öncelikle yanıt verdiğiniz için. tek ameliyatla neden olmadı acaba? Kaç aylıkken yapıldı peki ve Ameliyat sonrası süreç nasıl geçti?
Yesimi drkylcn merhaba umarım görüp cevap verirsiniz 18 aylık oğlum beş gün oldu ameliyat olalı çok zor durumdayım iyileşme süreciniz nasıldı
drkylcn linaninannesi53 6 aylık ilk ameliyatı 12 aylık ikinci ameliyatını oldu ilk ameliyatla eğrilik düzeltildi ikinci ameliyatla da delik yukarı alındı tek ameliyat olmadı çünkü bizimkinde delik baya asagidaydi zaten bunsekilde olup iki ameliyat diyenlere de yaptırmayın hipospadias sakati isimli tabirle sürekli tekrarlayan bir durummuş bu
Biribiri beybat2023 me4haba bugün 5. Günümüz yarın sonda çıkacak çok acilimi sonda çıkması ve çıktıktan sonra rahatlarmi
beybat2023 linaninannesi53 biz o zamanlar Ankara daydık Berk burgu diye birisi vardı ona yaptırmıstık en hafif derecesıydı tek amelıyatla kurtulduk şükür
beybat2023 linaninannesi53 ilk gün biraz zor oluyor huysuz oluyolar 10 aylıktı bizim yaptırdığımızda sonda takılı kaldı 1 hafta cıft bez kullandık ilk gündem sonra zorluğu kalmıyo ama bezlıyken kesın yaptır
linaninannesi53 beybat2023 6 aylık olduktan sonra yapılabiliyor diye biliyorum o aralar istiyorum daha rahat geçmesi açısından
linaninannesi53 beybat2023 bizim orta derece dedi inşallah tek seferde atlatırız iyi bir doktor bulup
beybat2023 linaninannesi53 Ankara da Berk burgu var prof zaten eğer gidebılme sansınız varsa araştırın derim
linaninannesi53 beybat2023 hastanede ne kadar yatıyorsunuz ameliyattan sonra ve kaç defa kontrole çağrıldınız acaba