momm2710 ikizlerde böyle şeyler normal yaşları aynı değil benimkiler küçük daha ama kıyas yapmak gerekirse kızım anne(mem) baba dede mama kedi al ver gel meme diyor al ver getir gel komutlarını alıyor alkis bay bay öpücük gel gel yapıyor, oğlum baba dede mama ham diyor sadece alkış yapıyor kızım desteksiz ayakta duruyor oğlum anca tam anlamıyla sıralamaya başladı doktor çok normal görüyor bana da artık normal geliyor