esratr1 Kızlar bebeğim 3 aylık süt alerjisi var süt alerjisi olan bebişlerinizin huzursuzluğu ne zamana kadar sürdü acaba çok huzursuz benim bebiş emmesi filan çok sorun 🥺
yldzzz557 esratr1 sut alerjisi olduğunu nasıl anladınız? Benim bebegimde egzama vardi yuksek ihtimalle sut alerjisinden kaynakli dedi doktor ama bir test yapılmadi . Sizd yapildi mi?
ysmnrsz Bebeğim 4 aylık kabızlıktan dolayı doktora gitmiştik kan testinde bazı alerji testleri de yapıldı hangi değerine göre alerjik olabileceğini söyledi 2 farklı doktorla görüştük ikincisi çok da fazla değil değerler dedi de sormak istedim size de
esratr1 yldzzz557 yüzünde kızarıklık oldu ve aşırı huzursuzdu doktor kan testi yaptı ordan öğrendik malesef
yerveyuzu Ftet bizim de egzamayla başladı alerji doktoruna gittik kan aldılar ben E nabızdan baktım 0 hep sonuçlar tabi doktor randevumuz daha gelmedi ama süt ürünleri diyeti yap dediler bana da ve geçti egzamalar nemlendirici de kullanıyoruz tabi diyete devam ettirirler mi acaba
Ftet esratr1 yüzü egzama diye doktor deneyelim dedi yüzü geçmiyordu çünkü 2 aydır sürekli tekrarladı egzaması
Ftet yerveyuzu bi bebeğin diyetini doktorun yanında açtık 8 de gittik beraber mama verdik 12 ye kadar doktor odasında bekledim alerji olcak mı diye gözlemlediler sonra vücudunda döküntü ateş filan kızarıklık olmadı doktor açabilirsin bebeğin diyeti bi başla 3 hafta deneyelim dedi
yldzzz557 yerveyuzu nasıl beslendiniz peki ? Mesela süt peynir vb tamm yasak bana doktorum yoğurt yiyebilirsin dedi ( bu cok sacma geldi cocgumda da sürekli tekrarliyor egzama yogurttan mi acaba) mesela çikolata pogaca vb seyler tukettiniz mi ? Yoksa her şeyi sildiniz mi