Ladimaki sihhatli günler 🐞
Allah bagislasin annesi 🐣
Evet yurutec icin erken önce oturmasi lazim annesi bizimki 6 .5 aylik oldu yeni yeni ayakta belli süre duruyor oturmasida idare eder destekli 8 9 ay gibi almayi düsünuyoruz anca vucut o direnci saglar tabi her bebisin gelisimi farkli ama ay ay ayni seyleri yasiyorlar
Ben 5.5 aylikken ek gidaya gectim tabiki minik minik ve 2 3 gun arayla iste yogurt gibi muz gibi ama minil gercekten 6 ay oldu aimdi gönül arahatligi ile belli seyleri yediriyorum daha sabah yas hurma yogurr cicibebe karisim yedi muz yedi yatti tosbigim tabi yine size kalmis ne zman uygun görurseniz zaten kalmis annesi
Hareket konusuna gelirsek 6 ay demezsiniz biraksan duvara kafa atacak 😅😂 ama idare ediyoruz
Saglikla büyusun sevgiler 🍓🍒