Ftet Bebeğim sürekli lambalara el sallıyor 8 aylık ve gece onlara bakıp ağlıyor sizce neden ya yaşayan var mı üzülüyorum
Ftet etuerk geceleri kapatıyorum sadece gece lambası kalıyor ve avizeye bakıp bakıp el sallıyor ağlıyor yanına götürdüm hani ağlamasın diye daha fazla ağladı ben avizelerden nefret ediyorum şuan