Instagram da çok güzel ek gıda sayfaları var ,bebeğiniz şekerli gıdalara alışıp sebze meyve gibi şeker tadı bulunmayan gıdaları yemek istemeyebilir.1 ay 11günlük kızıma 3 ana 2 ara ögün veriyorum.1.5 çay bardağı miktarı ile ayarlıyorum oranlarınıtabiki hepsini bitirmiyor ama herşeyden tattırıyorum .şeker yönünden fazla yüklenirseniz bağırsak florasını bozabilirsiniz kabız olabilir .ve tembel güçsüz bağırsak hastalıkları sık yaşamanıza sebep olabilir.😊