Minik- Biz de üç aylıkken kontrolüne gittiğimizde ultrason çektirdik, sağ kalça alfa 54'dü 60 üstü olması gerekiyordu. Çok korktuk panikledik, geç kaldığımız için düzelmez diye kahrolduk ama çok şükür ki tübingen ortezi kullandık 1 ay boyunca sürekli olarak.Şimdi 4 aylık, kızım daha dün çıkardık ortezi, iyileşmiş açısı 60 üstü olmuş şükürler olsun🙏 Siz bir kaç doktorun görüşünü de alın mutlaka, daha çok erken bandaja bile gerek olmayabilir, hiç telaş etmeyin düzelecek inşallah 🙏