Oğlum 21 aylık, son zamanlarda aklı erdiği için iyice televizyon istemeye başladı kumandayı elime sıkıştırıp duruyor aç diye. Bi gidiyorum tv yi açmış haber falan izliyor. Eşimle tv yi kaldırma kararı aldık. Aramızda tv ti kaldıranlarınız var mı merak ettim faydasını gördünüz mü?