Anneler biliyorum her bebeğin gelişimi düzeni kendi özel her biri ayrı bir birey ama yinede annelik işte doğru yanlış eksik fazla takip etmek için soruyorum mesela gün içinde kaç dk uyanık kalıyorlar ne kadar uyuyorlar yada kaç dk emiyorlar iki memeyi birden mi emziriyorsunuz mesela benim kızım 32 günlük 36 haftalık doğdu gündüz daha çok uykuda oluyor uyanıklık süresi 1 saat ama uykudada olsa sürekli ama sürekli gazdan ikiniyor sesler çıkarıyor gece olunca gaz sancısı daha çok oluyor sanki daha huzursuz uyuyamiyor genelde tek memeyi 3 -5 dk emiyor en geç 2saate emziriyorum yine çok az değil mi ama aktif emiyor memede beklemiyor yani sizce az mı normal mi birde 2 3 gündür sanki nefesi gidiyor gibi durup durup hiihg diye kendine geliyor ama hasta öksürüyor ne geniz akıntısı var midesi bulanip oguruyo burnunu açıyorum temizliyorum ama yinede geçmiyor sizde beni aydinlatirsaniz sevinirim