elftty arada oluyor maalesef. Tehlikeli hareket yapınca aslında istemsiz korkumdan bağırıyorum. Dur yapma etme dedikçe daha da inadına yapıyor anlamadığı için. Ses yükselmesi oluyor sonra 1 hafta kendime gelemiyorum. Çünkü yüksek bir bağırış oluyor. Ama bu sıralar daha sakinim sanırım. Yaklaşık 1 aydır bağırmadım maşallah bana 😂🧿