İşten geldi az önce babası, çok özlemişti konuştu onunla, görseniz nasıl ağladı
Eşimin de zoruna gitti haliyle, çaktırmadı ama üzüldü
İşk defa böyle bir şey oldu, neden olabilir?
Daha tanımıyor mu babasını
Beni de görmese bütün gün, korkacak mı görünce🥺