Arkadaşlar merhaba.bebeği 4 ay 2 günlük uzun zamandır memeyi aktif 10 dk falan emdikten sonra memeyi çekiyor bırakıyor çekiyor bırakıyor. Emzik veriyorum sakinliyor yoksa emme süresi uzuyor ve emmiyor da sadece tutup bırakıyor. Sizce emzik vererek yanlış mı yapıyorum. Böyle bir durumu yaşayan var mıdır ?