Sevgili anneler kızım 29 aylık. İki ay önce tuvalet eğitimiyle kızım çok rahat 4 günde alıştı. Tuvaleti geldiğinde söylüyordu. Hatta bebekleriyle oyun kurarken bile hep tuvaletle ilgili oyunlar kuruyordu. Son iki haftadır ısrarla altına yapıyor. Ne halı kaldı ne koltuk. Kokuya karşı aşırı hassasiyetim de var iyice psikolojim bozuldu. Kızımdaki gerilemenin nedenini anlayamıyorum. Tecrübeli anneler yorum yapabilir mi? Ne yapmam nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum.