Bir ay kullandım iştahımı kesti ama sadece 3 kilo gitti bir ay boyunca hiç bir şey yememe rağmen sonra kahve bitti acayip bir şekilde acıkma dolaba saldırma ve asla doymama gece tıka basa yediğim için uyuyamadım bence çok zararlı lütfen siz kullanmayın.