Efnans_Mom -Lina- biz umut vermeyelim sonra negatif olunca daha çok üzülmesin inşallah hayırlı haberi alır yarın 🌸
sokaklahmacunuu Efnans_Mom evet pazar pazartesi regl Olmam gerekiodu olmadim cuma aksam test yaptm boyle cikti hemen gidip kan verdim beta yuksek cikmisti ertesi gun dr gitmistik 2-3 haftalik falan demisti yanilmiosam
Efnans_Mom destina18 istemiyordunuz zaten hakkınızda hayırlısı 🌸 regl olmadınız mı hala kaç gün gecikti
Sarikuzumalp -Lina- Net belli oluyor zaten pozitif olduğu 😊 Ama daha yeni sanırım o yüzden biraz silik. Sağlıkla kucaklarına alırlar inşallah 🥰
-Lina- Sarikuzumalp evet henüz tehlikeli bile gecikmemiş. Birkaç gün varmış regline. Erken gebelik testi yapmış 🌸 teşekkür ederim 🥹🤗