sokaklahmacunuu -Lina- bende de boyleydi 5 gun regl gevikince yapmistim iki test almistim eczaneden ilk testimde cikmadi hatta ikinciyide yapim oylesine dedim ikincide boyle cikmisti hemen gidip kan vermistim
destina18 Ben sanki hayalet çizgi görüyorum bende aynı durumdayım, hangi marka bu test bilginiz varmı
-Lina- destina18 Bana da fotoğrafını attı. Bende tam emin olamadım var mı yok mu? Hafif bir çizgi var.
Efnans_Mom sokaklahmacunuu 5. gün gecikmede bu testte böyle çizgi mi çıktı? Aynı testten aynı şekilde çizgi çıktı benimde 5. günümde şuan 6 gün oldu hala gelen giden yok