momm2710 aynen ben zaten istemiyorum normalde biri sezeryandw aklıma soksaydı o zaman bağlatırdım ama o panikle çocuk sağsağlim gelsin derdine düşmüştüm hiç düşünmedim sonra ameliyat oldum nisan da o zaman istemiştim doktorum önermedi yaşın genç diye öyle kaldı ama aklımdan gitmiyor yani bağlatma fikri hep bi köşede kalıyor. Spiralden memnundum bende aslında da bu kanama olunca dönmede üstüne eklenince çıkaralım dendi çıkardık şuan korunmuyorum ama 2 ay rahim dinlensin öyle karar verelim diyoruz. Eşim de bağlatalım o zaman dedi de yani bence sende iyi araştır şuan fırsatın varsa yarın git taktır derim yani korunma olarak beni çok iyi korudu ekstra birşey kullanmadım ve normal seyrinde devam etmiştik. Gebelik oluşmadı.