mrvyad zaten sanırım bir annenin eskisi gibi olabilmesi 2 yıl sürüyormuş 2 yılı tamamladım sayılır süperim yani 1,5 yasında kurtuldum o histen diyeyim rahatlığa eriştik sanırım şeytan dürtüyor kimisinin 2. cocugu yapmakta zorlandığını okudum olmayabiliyormuş da yani o düşünce de korkutuyor insanı