Esnalsimsek Kizlar esim eczaneden humana mama alms eczaci iyi demis biz aptamil aliyoduk onu icmedi kizim kullanan varmi bilgim yok hic
Betul055 Esnalsimsek aptamil Conformil ile gazı geçene kadar devam ettik sonra 3 ay Humana 2 içti kızım sevmişti iyi bir marka o da
Mrvvt_clr_mert Esnalsimsek ben kullanıyorum canım memnunum oğlumda severek içiyor. Bize doktorumuz tavsiye etmişti.
Dilbur Esnalsimsek ben denedim canım içinde keçi sütü olduğu için kabız yaptı bıraktık bebelac gold a geçtik
Selimveasel Esnalsimsek humana hala kullanıyor musunuz ? Memnun kaldinizmi acaba gaz kabızlık yaptımi?