Kızlar oğlum 11 aylık normalde emerek uyuyan bir bebekte 1 haftadır yanına yatıyorum uyuyor kendi kendine odasını ayırdım ama gece uyandığında emmek istemese bile kalkıyor oturuyor beni bekliyor ben yanına gidince uyuyor. Yanından kalktıktan 10 dk sonra uyanıyor o yüzden yanında yatmak zorunda kalıyorum yanında yatınca uyanmıyor ben nasıl kendi yatağımda yatacağım nasıl alıştırabilirim ya artık git gel koridorda uyucam 😀😀