mavi176_ yok üç kere vermiyorum veremiyorum daha doğrusu 1 buçuk 😂 öğlen uykusu derin olduğu için 90 cc öğlen veriyorum birde gece boyunca anca 1 biberon 200 ml işte. Bizde bugün gideceğiz bakalım kontrol var yazarımm ❤️ kakasında parazit çıkmıştı doktor şurup verdi bir hafta kullandıktan sonra tekrar gel dedi. O da iştahsızlık yapıyor günde 4 5 kere 💩 yapıyor 🥲☹️