kerembebek00 evet erken çıkardı onun etkisi çok oldu ,şimdi de 4 diş beraber geliyor. İlk çocuğum da hareketli benim 2 yaşına kadar ortalama bir çocuktu evet ama o 2850 doğmuştu doğum sonrası da düşmemişti kilosu ortalama bir çocuktu ,meme/mama reddini bu kadar feci yasamamisti ,1 hafta sürmüştü onda ,lıkır lıkır anne sütü , mama içerdi hala bile versem içer yani kardesinin sutlerine sulanıyor arada 🙄 bu garip bir şey oldu süt sevmeyen bebek olur mu olurmuş benimki ondan ,ekgidada bir tık daha iyi az da yese en azından yiyor bikiyorumki iki üç kaşık yedi midesine bir şey gitti ,sütleri ağzında tutup sonra ağzının kenarlarindan akıyordu,kendi sutumunyine öyle yapıyordu şimdiye kadar da içtiği süt miktarı 150 yi görmemiştir gün içinde raporlu mamayı nelere nelere koyuyorumki sırf içsin bitsin diye