Arkadaşlar salı günü yatılı kaynanama geldik sabah uyandım göğsüm şişmiş pompayı evde unuttuğum için sagamadim bebeğim emdi o günden beri düzenli emziriyorum ama sol göğsümde üstünde bı noktada sertlik var elle hissediliyor neden olmuş olabilir ağrı yok ince ince sızlıyor bebegim ben cekmesem 1 saat emiyor bemi (5ay 12 günlük diş dolayısıyla galiba) ama inmiyor o sertlik.