mrvysldg tcnr doğum yapalım 8 ay oldu ben hâlâ kabızım düzelmedim ve çok kötü bişey 🤦 iyi bir önerisi olan varsa yardımcı olsun bizlere
miniksercedefne tcnr ilk bir hafta çorba salata hoşaf sebze yemekleri ye demişti doktorum. O şekilde beslenmistim sorun olmamıştı. Ve bol su içip ev içinde yürüyün bol bol
GezginPaNDa tcnr komposto içebilirsiniz hem süt yapar hem kabızlığı iyi gelir . Aynı şekilde kuru kayısı kuru incir de iyi gelir .
Kayrada Kuru dut ile sarı kayısı şekersiz kaynatın hoşaf gibi oluyor zaten sadece suyunu için hem süt hem de gaz ile kabızlığa çok iyi geliyor