bengo Kızlar 20 günlük bebeğin var sürekli ayaklarını karnına çekiyor kınıyor kıpkırmızı oluyor kakasıda öncekiler gibi değil az kabızlık çekiyor gibi ne yapmam lazım öneri var mı
aylanurkaraca Benim kızımında kırkı yeni çıktı bizde aynı şekildeyiz gazını çıkarıyor ama sürekli ıkınıyor kaka yapamıyor
bengo aylanurkaraca bizimde aynı ya gazı çıkıyor kaka yok herkes bana yediklerinden oluyor diyor artık dikkat edicem yediklerime kuru kayısı falan yiycem poposuna da zeytinyağı sürdüm bir hemşire önerdi birde karnına masaj ve bacaklarını hareket ettir dedi
ElifciginAnnesi bengo merhaba benmde bebeğim kaka yapamıyor dışardan ılaç veriyoruz sizinde hep mi öyleydi sonradan mı oldu
bengo ElifciginAnnesi valla sonradan oldu kabızın peşine de ishal gibi oldu bugun doktorla görüştük gazmış aslında o. Yani öyle dedi gazlı bebek bazen az yapar bazen çok falan dedi. Poposuna zeytinyağı birde göğsümün ucuna sürdüm emerken geçsin ona diye bence işe yaradı birde anne çayı aldım onu içtim ondan sonra ishal gibi oldu zaten
ElifciginAnnesi bengo anne çayı hangisini aldınız bende poposuna sürüyorum karnını ovuyorum ama yok yapmıyor
bengo ElifciginAnnesi valla 1. ay kontrolü vardı doktor bu bebek gazlı bir çaresi yok 2 buçuk aydan sonra düzelir dedi kabızsa zeytinyağı önerilebilir ama bir şey fayda etmez 5 dk sonra tekrar gazlanır dedi. Ben yinede doğuşun anne çayını içiyorum birde normal çay içerken içine yarım çay kaşığı kimyon atıyorum onunda çok faydasını gördüm kimyon gerçekten etkili