Kızlar spiralım kaydığı için çıkarıldı ve gerçekten canım taktırırken de çıkarılırken de çok acıdı tekrar taktırmayı düşünmüyorum aylık iğne diye bir şey duydum ama çok hakim değilim her ay mı üç ayda bir mi tam anlayamadım kullanan varsa bilgilendirebilir mi 😇