Benim bebeğim 4 aylıkken günde 2 veya 3 kere kakasını yapıyordu ama ben 10 güne kadar yapmamasını normal sayıyorlar diye biliyorum ama mamadan kaynaklı da olabilir mi bazı mamalar kabız yapıyormuş sanırım bu arada mama kullanmadık hiç ama duyduğum kadarıyla söylüyorum canım yanlış bilgi vermiyim