Kızım tam 3 yaşında yeni kardeşi oldu 20 günlük . Bebek zorlamıyor beni 3 yaşındaki kızım inanılmaz derecede zorluyor sıkıyor beni. Sürekli kardeşini ellemeyr çalışıyor aklı ermiyor ama seviyim derken zarar verme eğiliminde . Cocuk doğmadan önce hiç durmazdı yanımda babaannesine gider bahçede oyun oynardı sürekli bebek doğdu bir saniye bile yalnız bırakmıyor beni. Oyunlar oynuyorum fırsat buldukça kitap okuyorum ilgileniyorum sakin kalmaya çalışıyorum ama herşey ters tepiyor sanki. Çok hareketli ve bu hareketi bize zarar verecek boyutta kalıplı kemikli bir kız çocuğu devamlı yatakta zıplıyor dönüyor bize çarpa çarpa ve bunun sürekli olduğunu düşünün , tahammülüm kalmadı kreşe yazdırmayı düşünüyorum daha çok hırçınlaşır gitmez kreşe diyorlar . Sizce ne yapmalıyım ? Evladım çok seviyorum onu ama resmen bezdirdi beni beş on dakika oynasa dalsa veya babaannesine gitse diye bakıyorum . Hadi kızım bahçeye git bisiklet sür ben sana bakıyorum balkondan diyorum gitmicem diyo sabahtan akşama kadar yapışık bi şekilde geziyoruz …bana bu kadar bağlı değildi aramazdı bile beni. Çok yorucu geçiyor günler boğuluyroum artık sizce kreş mantıklı mı? Kreşi kabul edip etmiyeceğide meçhul gerçi