Bikahve bende geçen hafta grip oldum ve kozımda benden dolayı hastalandı. Önce hapşırık ve kuru öksürük vardı. Hemen Dr umuza gittik sadece serum fizyolojik yapabiliriz dedi 2ay 10 günlüktü. Emmesi tıkanırsa haberleşelim dedi. Aynı gece tıkanma ve büyük insan gibi öksürme başladı. Hemen hastane dedi. İlaçsız hava verdiler. Geldik eve 2 gün sonra daha da ilerledikçe hastaneye yatırdılar 3 gün. Bronşiyolit olmuşuz. Şimdi iyi çok şükür. Demem o ki anlık oluyor bu değişimler be şuan çok yaygın. Bebek küçülse risk büyük. Lütfen ihmal etmeyin. Nerde yaşıyorsunuz?