Kizlar 1 hafta sonra inş kan vercem 2 kutu 28lik hapim bitecek daha adet olmadim erken gebelik testide yaptim gobegim bildiginiz doblocu enistelerin gobegi gibi esimin yaninda gobegimi sakliyorum utaniyorum cok kotu gorunuyor psikolojim.bozuldu artik bi ortayi bulamadi hormonlarim gecende esimle bi kacamagimiz oldu doktorum errtesi gun hapina gerek yokndedi korunuyorum diye hapla ama ben adet olmadihim icin aha 2 ay oldu napicagimi bilemiyorum ev aldik cokda borcumuz var yeni yeni oduyoruz gurbetteyim de tek kizim var korkuyorum bi yandan istiyorum olsada olur olmasada diyorum hakkimda hayirlisi olsun diyorum ama gercekten bilmiyorum ya