Kızlar selam, oğlum 21 aylık. 2-3 aydır burun akıntısı, öksürük, horlama ne ararsanız var. 1 ay zespira kullandık o iyi geldi gibi oldu ama bıraktığımız anda öksürük ve akıntı tekrar başladı. Çocuk doktorumuz yıllık izinde olduğu için bugün KBB’ye götürdüm. Zespiraya devam et dedi ama gece uyku sorunu çok yaşadığımız için başka ilaç talep ettim ve levmont önerdi. Bu ilacı kullanan var mı?