Merhaba hanımlar .Dört yaşında bir kızım var doğduğundan beri hep zordu. Bir dönem geçiyor diğeri başlıyor sanki . Nasıl davranacağımı da bilemiyorum. Bu aralar aşırı sinirli . Her şeye kızıyor ,bağırıyor. Normalde de çok sakin diyemem de .Bugün bir yere misafirliğe gittik . Oradaki kadın kızının oyuncaklarını getirdi . Normal şartlarda oturup onunla oynaması gerek ama asla tek başına oynamaz .Bende ona eşlik ettim beraber oynuyoruz .Oyunda bile bağırıyor, çağırıyor . Hadiseeeneee , şunu yapsana falan . Bu tavır beni çıldırtıyor. Evde olsa daha rahat idare ederim ama dışarıda da ekstra sinir ediyor. Sonra oyuncaklarla sıkıldı telefonla oynamak istedi . Ben de her istediğinde ona telefon vermeyeceğimi . Sıkılabileceğini sıkılmanın da normal bir şey olduğunu söyledim. Başladı ağlamaya en ufak bir şeyde zaten ağlar . Bu ağlamanın çözümünü de bulamadık bir türlü . Dışarıda ağlatınca da daha stres oluyor insan , insanlar da niye ağlatıyor ki diye bakıyor . İlk ve tek çocuk diye çok nazladık .Çok ilgilendik ama ben bunun hep eksilerini gördüm . Hep bana ya da başkalarına bağımlı bir çocuk haline geldi . Alttan alsam sabretsem bunun bir sonu yok gibi geliyor. Kurallar , sınırlar bu işin üstesinden gelecek gibi sanki. Ne yapmalıyım sizce ?