Benim bebeğimde 2 aylık olduğu zaman öyleydi ilk uzun süre yapamadığında fitil vermiştim sonra kendi kendie kendine yapmasını bekledim ve düzeldi suan 3 ay 14 günlüğüz ve günde 1 kere yapıyo cok fazla uyarana alıştırmayın kendiliğinden düzeliyo anne sütü alan bebeklerde 1 haftaya kadar kaka yapmama normal bir durum