tecrubesizanne Bebeğim 0-6 ay arası aşırı kolikti. Yaşadığım yerde tanıdık yardımcı olabilecek hiç kimse yok eşimin işten kalan zamanlarda desteğiyle tek başıma büyüttüm. Şimdi 7.5 aylık oldu her şey yola girdi sayılır ayakta emzirme dışında. Kolik olduğu dönem alıştı çok acıksa da hiçbir şekilde oturarak emziremiyorum çok ağlıyor kendini kucağımdan atmaya çalışıyor. Ara ara protesto ettim hiç meme vermedim sadece otururken teklif ettim yine almadı tekrar ayakta emzirmesem bırakacaktı neredeyse 🙁 sırtımda sürekli kulunç oluyor artık şiş sürekli 10 kiloyu geçti kucakta taşımakta zorlanıyorum yok mudur bunun bir çaresi?
Selinto tecrubesizanne canım benimkide kolik plates topumda kucağıma alıp zıplayarak emziriyorum dene belki işe yarar