Kızlar kızım bugün 3 aylık oldu doğduğundan beri meme mama şeklinde ilerlemiştim sütüm yetmediği için.
3 haftadır meme reddi yaşıyoruz sadece uykuda ve canı istediğinde emiyor mamayı da az yiyor bugün bu saate kadar toplam 390 cc yemiş beslenme aralıkları çok uzun oluyor 2 saatte acıkmiyo kesinlikle 3u buluyor artık endişe etmeye başladım
Mesela 1.30 de 50 cc yemiş 4.00 de 50 cc ve huzursuz felann değil gayet mutli Bir bebek sizce normal mi?