curlymomms kizlar selam kuzu ilikli kemik suyunu kullanan anneler her corbasina veya her yemegine katiyormusunuz? cunku fazlasi zarar diye bir yazi okudum kimi anne her yemege katiyor kimiside haftada 1-2 katiyor ..et nerdeyse her gun yedirmeye calisiyorjm ama kiyma agzina geldigi gibi öğürüyor ne yapicam bilmiyorum bence yeteri kadar kirmizi ette almiyor sevmedigi icin 🤧 hic bir yemegi sevmiyor tabi orasi ayri😂😂 ya o kadar cok ugrasiyorum ki yemeklerine özeniyorum baska bebe olsa uzaya cikar yaptigim yemekler yuzunden ama dogru duzgun yemiyor et kiyma falan şunu yaptım bebeğim et yedi dediginiz bir tarif var mı? ve bu ilikli kemik suyunu kac gunde bir kullaniyorsunuz yorumlarinizi bekliyorumm
dilos6 curlymomms hayır çok yanlış yapıyorsunuz her gün et yedirilmez, çocuğu kolestrole boğuyorsun, haftada 2 en fazla 3 defa vermen yeterli
Zumra_Fatma curlymomms bende simdi et suyu hasladim yarim saattir tüm corbaya sulu yemek.olsun pilavina bile koyarim yani seviyor hem kilo yapiyor hemde bagislik icin guzel hep katamiyorum valla ne yalan soylim ama oldukca herseyine koyuyorum ama.bizim et dana
endoplazmikretikulumiste curlymomms her yemeğine ama max bir çay bardağı kadar ….. yani komple ilik suyuyla çorba karıştırılmaz ben sormuştum öyle demişti bir uzman . Bu arada kıyma yemiyorsa robottan biraz daha geçirip çorbasına ekle aslında veremediğin ne varsa çorba şeklinde yiyorlar
pozitifanne06 curlymomms ben her pilava katıyorum bazen çorbaya da katıyorum yani neredeyse 2 günde bir kullanıyoruz
curlymomms dilos6 cok az yedigi icin 1-2 cimdik kadar diyebilirim hatta her gun ya et ya tavuk ya balik vermeye calisiyorum agirlik et oluyor ama yedigi miktar cok az keske ederi kadar yesede haftada 2-3 yese :)
vecihi Ben küçük sos kapları almıştım, trendyoldan plastik. Onlara dolduruyorum ve her çorbasına bir küçük koyuyorum. Ama bizim ayağıyla alakalı sıkıntımız vardı, doktorum bol bol ilikli kemik suyu önerdi.
curlymomms endoplazmikretikulumiste genellikle corbalarina makarnalarina falan karistiriyorum :) robot fikri icin tesekkur ederim 💗 bende buz posetlerine koydum ilikli kemik suyunu oradan 2-3 tane alip atiyorum minik oluyorlar zaten
yagmurkokusu_ Hayır her zaman vermiyorum mercimek çorbasında şehriye çorbasında kullanıyorum. Pilav yaparsam tavuk suyuyla yapıyorum tavuk haşlamalı birşey yaparsam. Her yemeğine koymuyorum boğucu oluyor çünkü sürekli aynı tat gibi geliyor.
curlymomms yagmurkokusu_ bende yeni yeni basladim daha omce et suyu koyuyordum ama ilikli degil , tesekkur ederimm💗
Fidelcee curlymomms yani 11 aylık bebeğin zaten çok yemesini beklememek lazım. Zaten dişleri de tam çıkmadığı için yemek istemeyebilir . Diş etleri aciyor olabilir . Ben o dönemlerde blendrda kucultuyordum eti . Kemik suyuna gelince ne yemek olursa olsun bir şeyi sürekli vermek hep vermek iyi değil diyor doktorlar . Buna kemik suyu da dahil . Kolesterol, kalp ve damar tikaniklarina sebep olabilir tabiki . Haftada 2 3 kez kullansanız daha iyi olur .
Zumra_Fatma curlymomms valla ben hep 6 7 ayliktan beri her yemegine koyuyorum ama annem gil kuzu koyun keci filan sey ettiklerinde bisi olmuyor
yagmurkokusu_ curlymomms ilikli güzel önceden alıp kaynatıyordum ama şimdi hazır alıyorum valla pratik oluyor hemde lezzetli yani kendimizde yiyoruz aynı yemekten.
tantuniayrangerisiyalan curlymomms Yaşına kadar her gün her yemeğini sırf ilikli kemik suyuyla yaptım. Şimdi de nadiren koyuyorum et varsa koymuyorum çorbalarına falan koyuyorum bu sıra da tavuk suyu koyuyorum daha çok.