_mommm00 Evolvia mama kullanıyoruz ama balık gibi koktuğundan dolayı bebeğim içmiyor doğduğundan beri kullanıyoduk 10 aylık tadı daha tatlı olan sindirimini bozmayacak mama öneriniz var mı
cucu01 _mommm00 o kadar mama denedim en pahalısından bile aldım ama hiç biri yaramadı tabi bebeğimin alerjisi ypktu birde bimde satılan hipp markasına ait bebivita kullandım ve hem kilo aldı hem ne gaz ne kusma hiç bir sorun yaşamadık
miramiraa _mommm00 bende tüm mamaları kullandım ama bize de bebelac gold iyi geldi aptamil kusturdu sma isal yaptı hipp doyurmadı bebelac gold iyi geldi
Nilser _mommm00 biz Aptamil kullanıyoruz en şekerlisi bebelac ve Aptamil diye biliyorum, bebeğiniz artık küçük değil mamayi çok az bir pekmez vs tatlandirabilirsiniz aslında tabi yine doktora danışaraktan
_mommm00 cucu01 evolvia şekersiz artık ek gıda da aldığı için muhtemelen acı geliyor birde balık gibi kokuyor zaten
cucu01 _mommm00 vallahi bizim oğlan canavar gibi içiyor 😄 e bebekte de var biraz dahauygun bim zam yapmış 😄 bir deneyin isterseniz