Benim de 1yaşına kadar ücretsiz iznim var ne yapsam istifa mı etsem el kadar bebeyi bırakıp nasıl işe giderim kafamda deli sorular 😭 kendi annemin bakmasını hiç istemiyorum, kayınvalidemle de her gün bir arada olma fikri çok ürkütücü 😬 yatılı bakıcı arıycam mecburen ama off bu devirde çocuğunu yabancıya emanet etmek de çok zor..istifa da etmek istemiyorum ama çok zor bi durumdayım 🙁 kreşe verene kadar yaş olcak 35 o saatten sonra ne iş yapıcam.. Böyle böyle kafayı yiyorum 🙁🙁🙁