cakebabe Emziriyorum 2.5 ay oldu doğum yapalı sürekli lekelenmem oluyordu doktor bu doğum kontrol hapını verdi hem kanamayı da düzene sokuyormuş emzirdiğimi belirttim bebeğin büyümüş artık süt kalitesini bozmaz kullanabilirsin dedi kullanan var mı emzirirken