Merhabalar. 2 ay 13 günlüğüz. Hem reflümüz hem alerjimiz var. Memeyi reddettik. Sadece geceleri emiyor. Beslenmemiz kabusa döndü resmen. Biberonu sakince alıp yemiyor. Beslenmiyor savaşıyoruz. Kilo alımımızda bu yüzden düşük. 3615 doğduk sonra 3565 e düşmüştük şimdi 5160 ız. Evolvia rp mama kullanıyoruz. Beslenme sıkıntısı yaşayan anneler bu durum geçici mi? Atlattınız mı? Yoksa biz hep böyle savaşarak mı beslenicez. Evden dışarı çıkamıyorum. Hapsolduk resmen :(