Merhabalar 57 gün önce sezaryen sonrası tüp bağlama operasyonu geçirdim. 11 gün kanamam oldu kanama kahve rengiye dönüştü sonrasında sarı renk oldu hala akıntı şeklinde günde 3 4 damla olucak şekilde devam ediyor. İlk adet kanamasına kadar bu şekilde devam edecek mı normal bir durum mu tecrübesi yada bilgisi olanlar varsa yazabilir mi lütfen çok endişeleniyorum😔