Kurban olayım bana bir akıl verin 4 aydır huyu değişti güzel uyuyan çocuğum gitti kayboldu sanki sabah 8. 9 arası uyanıyor öğlen bire doğru uykusu geliyor ama maksimum 40 dk 20 dk genelde 1 saat asla olmaz yanına uzanıyorum devam etsin diye oda yok akşama kadar mız mız beni bitiriyor akşam diyorum erkem uyur yok 9 da başlıyorum 10 da çıkıyorum yanından 12 ye kadar 4 kere uyanıyor sonra zaten bende bir köşede bayılıyorum inanın bazen pijama bile giyemiyorum ya herkes mi böyle geçici mi kızlar 😫