Anatotales Nasıl bıraktınız anneler :( normalde 1 hafta öncesine kadar 5 dk içinde uyurdu, şuan 2 saat sürüyor artık istemiyorum 15 aylık olduk, ağlama kıyamet eziyete de dönmesi taraftarı değilim bu konuda önerilere açığım
Dogacelik Anatotales uykusu yoktur 2 saat çok fazla. Bazen gerileme döneminde oluyorlar. Biraz zaman geçirip sonra tekrar uyutmayı deneyebilirsiniz. Ben kucakta sallıyordum. Ninni açtım sallarken o ninniyle uyku saatini bagdastirdi. 5 dk içinde uyumazsa kaldırıp gezdirip oyaladım yarım saat falan ve terkar uyutmayı denedim. Böyle ninniyle uyumaya alıştıktan sonra sadece otururken ninni açtım hafif okşayarak kucakta uyuttum. Öyle olunca ninniyi açınca gözlerini kapatmaya başladı. Hem başka yere gittiğimde de uyutması kolay oldu. Ninniyi açmam yetiyor şimdi. Siz de deneyebilirsiniz.
bikahveicelimmi Anatotales henuz yeni basladik ama suan ayagimda sallarken kitap okuyorum bi yandan ona da gosteriyorum resimlerine baksin diye vs. Zamanla kitap gordugunde evet uyucaz demesini ve yatagina koyup kitap okurken uyumasini hedefliyorum ben bu sekilde birakmaya calisicam
Anatotales Dogacelik uyku saatlerimiz standart odadan çıkarmıyorum bu sefer çıkacağını anlayınca sürekli kalkmak istiyor. Uykusuzken zaten götürmüyorum odaya saatlerinde iyice uyku gelmiş oluyor ama bu aralar dalmakta zorlanıyor kalkmak istiyor bende artık sallamak istemiyorum. Kademeli bırakma işine kalkışacağım bakalım nasıl olacak
_mommm00 Allah aşkına bende aynı dertten muzdaribim 10 aylık ayağım bacağım uyuşuyor sallamaktan saklamadan uyumuyor bir de uyku gerilemesi var şuan uykusu var gözü açılmıyor ama direniyor
Anatotales _mommm00 bende salla dur ile başbaşlayavağım bugün biraz salla biraz dur birkaç gün sonra durarak yavaştan yatağa başka türlü olmayacak daha küçükken başarmıştım hastalanınca başa dönmüştük şuan daha büyük o yüzden alternatifleri merak ediyorum
zumrut80 Benim oğum üç yaşında geçtiğimiz aylarda oda aynısınu yaptı . Ayakta sallamayla alakası yok bence. Dönem dönem çocuklar uykuyu bırakmak istiyoe uyumak istemiyor. Siz pes etmeyin zorda olsa uyutun. Bizimki üç dört gün sürdü zor uyuttum öğlen uykusunu. Bir saat sürdüğü oldu ama geçti üç dört günün sonumda. Şuan beş dakka sallıyorum uyuyor çok şükür