Kızlar merhaba. 1. Sınıf annesi ya da öğretmen olan arkadaşlar varsa birşey sormak istiyorum. Kızım 1. Sınıfa başladı. Bugün o harfine geçtiler. Ama hala harfleri birleştiremiyor. Bunun için ne tür etkinlikler önerirsiniz. Neler yapabilirim. Zorlanmadan öğrenebileceği. Sıkmakta istemiyorum. Mesela n ve t harfini karıştırıyor.